Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 12:36:16 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2411371/13390 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Liivi tee 
T1// T3// Raeküla raudtee// Terminali tn 3 (Elektrikaabel) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja OÜ RTS Infra Eesti (registrikood 
16328599) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA) 
ehitisregistri kaudu Pärnu Liivi tee jalg- ja jalgrattatee tunneli 
elektripaigaldiste kasutusteatise nr 2411371/13390. Vastavalt 
ehitusseadustiku § 48 lg 5 p 2 edastab TTJA kasutusteatise menetluse 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27195624>  (menetlus nr: 
462039), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 12.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI MÄGAR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister